Distances līgums
Informācija par Pārdevēju un vispārīgie noteikumi
Pircējs - Privātpersona/ Juridiska persona
Pārdevējs – SIA “MEEM” Reģ, Nr. 50203605141, adrese Centra iela 11, Lādezers, Limbažu pag., Limbažu nov., LV-4011.
Vietne – www.meem.lv
Prece/pakalpojums - Prece ar izšuvumu, izšūšanas pakalpojumi.
Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces/pakalpojuma pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.
Pārdevējam
ir tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar
tiesību aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to
publicēšanas Vietnē.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskaitiem mainīt Vietnē
norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus.
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējis Preces, ievietojis tās savā preču grozā, norādījis piegādes adresi un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot "Piekrītu lietošanas noteikumiem”
Pasūtījuma
apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
Piegādes noteikumi un nosacījumi
Klients, veicot preču pasūtījumu, var izvēlēties saņemšanas veidu
1. Piegāde ar Omniva, DPD „Pickup Paku Bode” pakomātu starpniecību visā Latvijā: - 5 €
2. Piegāde ar kurjeru - 9 €
Ar kurjeru un/vai pakomātu starpniecību preču piegāde tiek īstenota 7 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci un Klientam nosūtīts apstiprinājums uz e-pastu vai sms veidā, ka pasūtījums ir saņemts.
Preču piegādes izmaksas nav iekļautas norādītajā Preču
cenā. Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet
virtuālajā grozā visas Preces un dodieties uz “Grozs”. Izvēloties piegādes
vietu, sistēma norādīs precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas.
Ja pasūtījumā ir vairākas Preces un tās netiek piegādātas vienlaicīgi, par to
iepriekš brīdinot Klientu, tiek aprēķināta atsevišķa maksa par katru piegādi.
Pasūtījuma apmaksu Klients veic:
1. ar bankas maksājumu karti
2. ar pārskaitījumu uz Pārdevēja norādīto bankas kontu, norādot pasūtījuma numuru
3. (citas iespējas, ja nepieciešams).
Klientam ir jāveic apmaksa Pārdevējam 1 (vienas) darba dienas
laikā.
Pārdevējs apņemas piegādāt Klientam Preces, ievērojot Preču aprakstos norādītos piegādes termiņus. Ja preču piegāde kavējas neparedzētu un no Pārdevēja neatkarīgu un atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot visus jautājumus par Preču piegādi.
Gadījumos, kad Klients saņemot Preces, pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās Preces vai Preces nav pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē Pārdevējs.
Atgriešanas noteikumi
Preču apmaiņa, atgriešana un labojumi tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Latvijas Republikas Ministru kabineta reglamentējošiem Noteikumiem Nr. 255 "Par distances līgumu".
Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli e-pastā (obligāti jānorāda e-pasts).
Prece jāatgriež tās oriģināliepakojumā un pilnā komplektācijā.
Preces var samainīt pret citām Precēm, ja Precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās oriģinālais iesaiņojums un marķējums, tās netika lietotas un / vai tika sabojātas un / vai tās nav zaudējušas savu izskatu.
Ir preču tipi, kurus nevar atgriezt, piemēram, īpašie pasūtījumi vai personalizētās preces. Lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums ir jautājumi vai bažas par konkrēto preci!
Klienta pienākums ir 3 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar Preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz klients. Atgriežamās preces Pircējam jānogādā pēc adreses: Ogres Rīgas ielas RIMI pakomāts un tām ir jābūt pilnā komplektācijā.
Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja veicot darījumu. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriež 14 kalendāru dienu laikā no Preces atgriešanas brīža. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt Preces un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par Preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.
Pārdevējs patur tiesības Klientam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja Prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts Preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Strīdu risināšanas noteikumi
Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam
iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi [email protected]. Sūdzība tiks izskatīta 7
(septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz
sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu
nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās
alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu
risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze